torsdag, september 13, 2007

Nyhedsbrev # 6

Ørekæder i Sterling Sølv
Jeg har importeret disse utroligt flotte ørekæder i Sterling Sølv.
De findes i henholdsvis ærtekæde og kabelkæde. Enten med U-top eller i hel kæde.
Derudover har jeg fundet en spændende kæde med ringlås, så du kan lave ørekæder med udskifteligt vedhæng.




Skytsengel

Så har jeg igen fået alle farverne til min lille søde skytsengel. Ud over de tidligere farver er det nu også lykkedes mig at skaffe den i støvet grøn og støvet rosa, hvilket flere har efterlyst.


Chandeliers
Det er netop lykkedes for mig at skaffe disse flotte chandeliers, som jeg synes, også I skal have mulighed for at købe.
Ørekroge og ørestifter
Jeg kan nu tilbyde franske ørekroge og ørestifter i Sterling Sølv til en meget fornuftig pris.
Jeg sælger dem parvis.

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Fantastisk fedt og innovativt smykkedesign. Jeg er vild med dine ting.

Hilsen: http://somo-art.dk